Echte mensen in persoonlijke campagne voor De Friesland  

Als zorgverzekeraar staat De Friesland midden in de samenleving. Met veel aandacht voor gezondheid en preventie ondersteunen ze jong en oud om de kwaliteit van leven te verbeteren. Het zijn deze gedachten die we vertaalden in een opvallende campagne. 

Een wereldkampioen als boegbeeld    

In de fotografie kozen we niet voor modellen, maar voor ‘echte mensen’. Precies wat we willen uitdragen met ons thema ‘Jij en De Friesland, samen beter’. Ook strikten we Olympisch kampioen en drievoudig wereldkampioen op de rekstok Epke Zonderland. Hij is het nieuwe boegbeeld van De Friesland. We hebben zijn naam onder andere verbonden aan de gezondheidsapp Dokter Appke.  

Communicatie rond festival zorgt voor topresultaat

We waren intensief betrokken bij het beweeg & doe festival Festivitaal van De Friesland in Heerenveen. WEDA BigID verzorgde de aankleding van het festival en het promotiemateriaal, waaronder een verrassende exposure box in het stadscentrum. De score: ruim 4000 bezoekers. Een topresultaat.