SafanDarley, de communicatie was net zo revolutionair als de producten zelf

Toen SafanDarley de E-Brake introduceerde, de eerste volledig elektronische kantpers ooit, wisten we dat de communicatie net zo innovatief moest zijn. Door een krachtig en onderscheidend design neer te leggen, dat consistent is doorgevoerd van machine tot communicatie, wist SafanDarley zich direct van de concurrentie te onderscheiden. Niet alleen de E-Brake is een begrip geworden in de markt, maar ook het merk.

Innovatieleider die communiceert in acht talen    

SafanDarley is door ons gepositioneerd als innovatieleider. Iets dat de grote concurrenten niet waar konden maken. Wij verzorgden de positioneringsstrategie, de volledige branding en het communicatieconcept. Dit is uitgerold onder andere op internationale beurzen, in de brochurelijn, advertenties, op de website. De marketingcommunicatie, die vanuit Nederland wordt geregeld, vindt plaats in acht talen.

De kracht van een specifieke kleur

Door de complete uitstraling onder de loep te nemen, kreeg SafanDarley een hele eigen en herkenbare stijl. Innovatief en fris. De specifieke kleur groen hebben we overal in doorgevoerd. Van product tot communicatie. Een prachtig bedrijf.